
Διοργάνωση
- Το εργαστήριο HERON LAB του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
- Τα Γενικά Λύκεια: Πελοπίου, Λάλα και Λεχαινών
Η εκδήλωση απευθύνεται στους μαθητές και τις μαθήτριες Λυκείου της Π.Ε. Ηλείας.
Στόχοι της Εκδήλωσης
- Να γνωρίσουν οι μαθητές/μαθήτριες τη σημασία και τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην καθημερινή ζωή.
- Να κατανοήσουν πώς η ΤΝ μπορεί να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία και να τους βοηθήσει στις σπουδές και την επαγγελματική τους πορεία.
- Να εμπνεύσει τους μαθητές να εξετάσουν καριέρες και σπουδές στους τομείς της ΤΝ και των ψηφιακών τεχνολογιών.
- Να εξεταστούν οι ενδεχόμενοι κίνδυνοι και οι ηθικές προκλήσεις που προκύπτουν από τη χρήση της ΤΝ, με στόχο την κατανόηση της υπεύθυνης και ασφαλούς εφαρμογής της.
- Να αναδειχθεί πώς η ΤΝ μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για την ανάπτυξη της κοινωνίας, προσφέροντας λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα, την ισότητα και την καινοτομία.
Ομιλητες | Θεμα Παρουσιασης | |
---|---|---|
Βλατάκης Μανώλης | Επίκουρος Καθηγητής, University of Wisconsin – Madison | AI: 25 Αιώνες, 7 Δεκαετίες και 5 Χρόνια –Η αρχή ή το τέλος; |
Βλαχάβας Ιωάννης | Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | Η Ευφυΐα της Τεχνητής Νοημοσύνης. Επιτεύγματα και Προσδοκίες. |
Δαγκλής Ιωάννης | Καθηγητής Διαστημικής Φυσικής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόεδρος Ελληνικού Κέντρου Διαστήματος, Διευθυντής Γεροσταθοπούλειου Αστεροσκοπείου | Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη Διαστημική Έρευνα: Οφέλη και ηθικά ζητήματα |
Κακαρούντας Αθανάσιος | Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πρόεδρος Τμήματος Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική | Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως εργαλείο βελτίωσης των κοινωνικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των ήπιων δεξιοτήτων |
Ψιμόπουλος Κωνσταντίνος | Διευθυντής Προγράμματος “Υγεία, Πνευματικότητα & Θρησκεία” Ιατρικής Σχολής και Υφηγητής Βιοηθικής & Ευδαιμονίας στο Πανεπιστήμιο Harvard, Καθηγητής Ηθικής Θεολογική Σχολή Τιμίου Σταυρού Βοστώνης Επισκέπτης Λέκτορας, MIT ESP (SPLASH) | (AI)TN στην Ιατρική και η Βιοηθική αρχή της Κοινωνικής Δικαιοσύνης |